Thursday, February 27, 2014

Stop Kutuk Mengutuk,Please



First time dapat kertas Add Math,dah hancur punah harapan aku ni.Ingat kan nak target lulus periksa first ni tapi disebabkan soalan dia yang power2,aku just nak target failed jalah.Tak berharap sangat pun nak dapat A.Lagipun,aku dah x larat nak kisah dahlah.Biarlah,Past is the Past.

Masalah yang tak pernah diundang dan dijemput akan timbul juga kat seseorang.Amboi, macam diundang ke kenduri pulak tu!Time2 ni pulaklah yang aku lapar nasi kenduri.Tak pa tunggu sat perut,kau akan dipenuhi dengan sepenuhnya hari sabtu ni.Yahoo,aku syok giler sebab aku dapat pi jalan2 sat sebab hari cuti tahun baru China tu aku x pi mana pun.Second,abang aku balik.Aku syok sebab mak aku cakap abang aku ni tanya pasal aku.Mungkin rindu kat adik dia sorang ni kot yang cantik lagi comel.Puihhhh....Geli aku dengar aih.Biarlah aku nak puji diri aku sebab aku suka dengan diri ni dah dan aku rasa aku x perlu nak dibandingkan dengan orang lain.Jadilah Just The Way You Are.

Banyaknya aku nak cerita hari ni.Tapi nak straight to the point,aku nak cakap pasal sikap orang yang selalu merendahkan semangat orang lain.Aku pun x suka dengan perangai mereka ni sebab selalu sangat memalukan orang sedangkan diri mereka pun x sempurna.Apa yang kita cakap x semestinya betul dan adil bagi seseorang tu.Sebenarnya mereka ni tak minta pun nak dijadikan benda yang menjadi bahan lawak dan mereka ni pun ada keinginan yang baik juga.Kadang-kadang mungkin kita tersakitkan hati orang walaupun kita sebenarnya x ada niat pun nak sakitkan hati dia.Niat sebenarnya nak melawak tapi kita x tahu hati dia sama ada boleh terima atau pun x.Memanglah dia kawan kita yang rapat,tapi dia pun ada perasaan jugak.

Tulah jangan buat dia sampai nangis macam baby tu boleh tak.Tapi baby tu comel.






For your information,you will break heart of someone and someone else will berak your heart too.Haa....hehehe silaplah pulak.'break'.Cubalah rasa sendiri apa yang dicakapkan kat seseorang tadi ,mesti pedihkan.Ok,sampai sini sajalah aku update.Nanti aku update lain.




No comments:

Post a Comment