Saturday, November 23, 2013

The funny moment

Hari  cuti tu sungguh indah.I wanna scream and shout but not let it go now sebab aku dapat jugak pi jalan-jalan sambil hantar abang akuyang tengah yang paling aku 'sayang'.Kami bertolak seawal jam 5 pagi sebab kami nak jelajah Port Dickson,N9.Sampai kami ke sana,terus abang sulongku mencari hostel abangku yang tengah.Hahaha dia dikelilingi dengan student perempuan kerana tempat yang dia bakal duduki tu adalah Kolej Jururawat key pelik tak tapi abang aku ni dia nak jadi MA (Medical Assistance).Rupa-rupaya Kolej Perubatan kat Seremban dah penuh so abang aku ni dapat kat PD  lah.Tapi aku syok sebab dapat tengok pantai yang cantik.Kami menginap kat hotel dan petang tu jugaklah aku dan anak saudaraku ni yang comel2 pergi ke pantailah.

Comelkan yang paling hujung yang tengah kenyitkan mata tu.Perah santan.Hahaha lawak jerlah.Yang dua beradik pakai baju sama tu anak saudara aku dan yang pakai baju unggu tu mak aku dan yang tengah galas beg yang banyak tu kak ipar ku.Aku x sedar bilalah gambar ni diambil mesti kerja abangku.
Paling aku x boleh blah mak aku asyik memanggil sepupu ku sebab dia makin ke tengah.Kami mainlah sampai petang sehingga waktu menjelang senja.Lepas habis je maghrib,aku terus lena dan aku terpaksa makan pada pukul 11 malam pulak.Mesti nak gemuk ni.Aku nak tergelak sebab esok paginya aku nampak abang tengah aku ni menangis kot.Bukan sebab apa pun,dia rindukan mak dia yang tinggalkannya pagi ni.Ni first time kot aku tengok dia nangis.Lalala apa-apa pun the best untuk abang aku.


No comments:

Post a Comment